SCURT ÎNDRUMAR CLIENÅ¢I
în crearea ÅŸi utilizarea contului online
pentru vizualizarea ÅŸi achitarea online a facturilor
Crearea unui cont pentru vizualizarea şi achitarea online a facturilor Apa Serv Valea Jiului presupune parcurgerea următorilor paşi:
- Accesarea paginii web Apa Serv la adresa web http://www.asvj.ro/
- Accesarea secÅ£iunii Cont Client, fie dând click pe textul-link Click aici pentru a intra în secÅ£iunea Cont Client pentru vizualizarea ÅŸi achitarea online a facturilor! din prima pagină a site-ului ASVJ, fie din secÅ£iunea ClienÅ£i, urmând link-ul Click aici pentru a accesa sectiunea Cont Client
- În pagina web ce se va deschide ca pagină separată, clientul îÅŸi va crea un cont (click pe textul-link Inregistrează-te). Datele necesare creării contului care vor fi completate în pagina web nou deschisă sunt, în ordine, Cod client, Cod intern, Adresa de e-mail, Telefon, Parola ÅŸi Parola (verificare), cu menÅ£iunile (*) următoare: Toate campurile sunt obligatorii, Codul client si codul intern se gasesc pe facturi, incepand din 2016, in coltul stanga-sus, alaturi de date client, Pentru numarul de telefon se introduc 10 cifre ÅŸi Parola trebuie sa aiba cel putin 6 caractere.
- Contul odată creat, conectarea/ autentificarea utilizatorului se face completând Adresa de email ÅŸi Parola asociate contului în câmpurile corespunzătoare.
Datele accesibile din contul personal sunt, pe lângă datele personale (accesibile în secÅ£iunea Contul meu, unde clientul poate modifica numărul de telefon, poate opta pentru primirea facturii pe mail ÅŸi poate schimba parola asociată contului), date legate de facturile emise (secÅ£iunea Evidenţă facturi), plata acestora (secÅ£iunea Plata facturi online), precum ÅŸi evidenÅ£a plăţilor efectuate (în secÅ£iunea Evidenta plati).
MenÅ£ionăm că la plata online a facturilor nu se percep comisioane, procesarea datelor se face rapid, clientul având, astfel, acces la contul nou-creat oricând, de oriunde.